Kid Colombia

Welkom op mijn site. Mijn naam is Jeffry Verschoor Sowa, aka KID COLOMBIA
Mijn grootste passie is dans en zeker breakdance en via deze site wil ik jullie mijn passie en belevenissen delen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.











vrijdag 2 september 2011

ZomerJam te Leiden

Op 27 augustus was er in Leiden de jaarlijkse zomerjam. Helaas was het weer er niet zo zomers, maar waar wel dit jaar. Het betrof hier een buiten "battle" die in het begin behoorlijk geteisterd werd door regen. Gelukkig werd het gedurende de middag steeds droger en konden we met een kleine vertraging beginnen. Ik danste hier samen met Justen(BREAK KIDZ) en moesten ons eerst kwalificeren bij de beste 8. Dit lukte ons en in de kwart finale moesten we tegen Queens en Cribz( de kwartfinale ). Nadat we deze battle gewonnen hadden, moesten we tegen Purra Bastards( Oniz & Brutez) (nog geen filmpje)  .Ook deze wonnen we en in de finale moesten we dansen de Beat Basterds(GK & Scott) ( de finale) .  Uiteindelijk kreeg deze regenachtige dag een zonnig uiteinde.
Break Kidz winnaar van de Zomerjam 2011 te Leiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten