Kid Colombia

Welkom op mijn site. Mijn naam is Jeffry Verschoor Sowa, aka KID COLOMBIA
Mijn grootste passie is dans en zeker breakdance en via deze site wil ik jullie mijn passie en belevenissen delen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.











woensdag 2 februari 2011

Break The Floor 2011 -Cannes

Afgelopen weekend was ik, samen met de Break Kidz in Cannes(Frankrijk). We waren daar om mee te doen aan Break The Floor. Dit is een internationale breakdance event, waaraan de volgende crews aan deelnamen:
Topnine (Russie)
7 commandoz (International)
Rivers (Corée du Sud)
Phase T (France- Paris)
Pockémon (France - Lyon)
Bad trip (France - Paris)
Munster munch (France - Lyon
Break Kidz (Holland)
Wij, Break Kidz, mochten battlen tegen Pokemon. Helaas verloren we deze battle, maar ondanks dat hebben we ons goed laten zien op de ze battle zie: http://www.youtube.com/watch?v=pMhB_Oos2Uw

Na deze battle mochten we voor de finale nog een showtje geven.(filmpje komt later)
Hierbij ging de hele zaal, de beroemde zaal van het filmfestival van Cannes, uit hun dak en kregen we een staande ovatie. Echt een te gek gevoel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten