Kid Colombia

Welkom op mijn site. Mijn naam is Jeffry Verschoor Sowa, aka KID COLOMBIA
Mijn grootste passie is dans en zeker breakdance en via deze site wil ik jullie mijn passie en belevenissen delen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.











woensdag 2 februari 2011

Break Kidz Event 2011 en Spin Off

Op 15 januari 2011 was het eindelijk zover. Het eerste Break Kidz Event,ging van start. Arjen en Terence hadden hun uiterste best gedaan om een sterk deelnemersveld bij elkaar te krijgen. Crews uit Duitsland, Belgie en Nederland, waaronder de IDO wereldkamioen, gingen met elkaar de strijd aan. Na battles op hoog niveau kwamen wij, BREAK KIDZ, als uiteindelijk winnaars uit de strijd.

Hierna volgde nog de eerste ronde van Spin Off 2011, waarin de winnaars van de 3on3 zich plaatste voor de grote finale, waarin een reis naar Evolution 2011 te New York te winnen is.
Tbone, James en Kid Colombia(ik dus) deden hieraan mee en kwamen als uiteindelijke winnaars uit de strijd. We kunnen ons dus opmaken voor de grote finale met als uiteindelijke doel........New York



Geen opmerkingen:

Een reactie posten