Kid Colombia

Welkom op mijn site. Mijn naam is Jeffry Verschoor Sowa, aka KID COLOMBIA
Mijn grootste passie is dans en zeker breakdance en via deze site wil ik jullie mijn passie en belevenissen delen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.











dinsdag 20 september 2011

Jungle Breaks 2011

Afgelopen zaterdag was er in Amsterdam een event genaamt Jungle Breaks. Hier was naast een 3 tegen 3, ook een event voor kinderen t/m 14 jaar. Wie wordt de KID VAN DE JUNGLE.
Final Jungle Breaks Kidz.

En de winnaar is KID COLOMBIA.

Ook deed ik mee met de 3 tegen 3, samen met Tbone en Rose.
In de eerste ronde moesten we tegen een crew uit Colombia
Jungle Breaks 2011 vs Style Force   die we wonnen.
In de 2e ronde moesten we tegen de Militia
Jungle Breaks 2011 vs the Militia
Helaas, werden we hierbij uitgeschakeld.

Het was de eerste keer dat dit event gehouden werd, wat zeer leuk was. Alleen vak een beetje lang wachten, maar er was een goede sfeer en er werd op hoog niveu gebreakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten